2 Josué Mártínez

Pr. D. Josué Martínez

Pastor

Nació en Valencia en 1960. Casado con Elvira Montagud Pérez. Tiene dos hijos: Jairo y Alejandro. Comenzó su servicio cristiano como  miembro de la iglesia¨ La Bona Nova¨ de Valencia. Desde el año 2002 viven en Mont-roig del Camp (Tarragona).

• Graduado en Teología por el  Seminario Teológico Bautista de Madrid
  • Curso de Ciencias Bíblicas en Madrid, promovido por el  Seminario Bautista y  Sociedad Bíblica de España.
  • Primer año de Psicología a la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB)

Experiencia ministerial

En 1986 comenzó su ministerio pastoral en la Primera Iglesia Bautista de Sabadell (UEBE), siendo todavía un estudiante del último año y tomó posesión del cargo el 25 de octubre de 1987 hasta el año 2000.

Se trasladó a vivir a Tarragona y asiste con su familia en la Iglesia Evangélica Bautista de Tarragona, situado hoy en carrer Monestir del Poblet, 7. El año 2011 esta iglesia le propone ejercer el ministerio pastoral junto con el Pastor Samuel García. Y así desde entonces viene ejerciendo el cargo aprobado por la iglesia en la Asamblea del 04 de septiembre de 2011.

Pastor

Va néixer a València l’any 1960. Casat amb l’Elvira Montagud Pérez. Té dos fills: El Jairo i l’Alejandro. Va començar el seu servei cristià com a membre de l’Església La Bona Nova de València. Des de l’any 2002 viuen a Mont-roig del Camp (Tarragona).

Formació

• Graduat en Teologia pel Seminari Teològic Baptista de Madrid
  • Curs de Ciències Bíbliques a Madrid, promogut pel Seminari Baptista i Societat Bíblica d’Espanya.
  • Primer any de Psicologia a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Experiència ministerial

L’any 1986 inicia el seu ministeri pastoral a la Primera Església Baptista de Sabadell (UEBE), essent encara estudiant de l’últim any, i va ser ordenat prenent possessió del càrrec el 25 d’octubre de 1987 fins l’any 2000.

Es trasllada a viure a Tarragona i assisteix amb la seva família a l’Església Evangèlica Baptista de Tarragona, situada avui  al carrer Monestir de Poblet, 7. L’any 2011 aquesta església li proposa exercir el ministeri pastoral juntament amb el Pastor Samuel Garcia. I així ve exercint-ho essent aprovat el càrrec per l’església a l’Assemblea del 4 de setembre de 2011.

Pastor

He was born in Valencia in 1960. Married to Elvira Montagud Pérez. He has two children: Jairus and Alejandro. He began his Christian service as a member of the Bona Nova Church in Valencia. Since 2002 he has been living in the town of Mont-roig del Camp (Tarragona).

• Graduated in Theology by the Baptist Theological Seminary of Madrid
  • Course of Biblical Sciences in Madrid, promoted by the Baptist Seminary and Bible Society of Spain.
  • First year psychology at the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Ministerial Experience

In 1986 he began his pastoral ministry at the first Baptist Church of Sabadell (UEBE), while he was still a student in his last year of seminary, and was ordered to take over full-time from October 25, 1987 until the year 2000.

He moved to live in Tarragona and with his family attends the Baptist Evangelical Church of Tarragona, located today at 7 Monastery of Poblet Street. In 2011 the church asks him to join Pastor Samuel Garcia in the pastoral ministry, to which he accepted and it was officially approved by the church members in the Assembly of September 4, 2011.